Levné reklamní kampaně na internetu

Podívejte se na naše právě spuštěné reklamní kampaně
Chcete-li, aby Vaše www stránky našli právě ti zákazníci, kteří hledají právě Vaše služby a produkty, nabízíme Vám levné reklamní kampaně na internetu.
Proč levné?
Náš marketingový specialista je velmi lakomý, proto dlouhé roky stávkoval - považoval veškerou reklamu na internetu za vyhozené peníze. Názor změnil teprve po té, co se objevila možnost spouštět kontextové reklamní kampaně.
Co je kontextová reklamní kampaň?
Kontextová reklama běží na internetových vyhledávačích Seznam a Google, kde zobrazuje upoutávku na Vaše www stránky pouze tomu, kdo hledá právě to, co Vy nabízíte. Nabízíte-li např. přístroje značky „Madur“, kontextová reklama se zobrazí pouze tomu, kdo hledá klíčové slovo „Madur“. Spustí-li se taková reklama zároveň na Seznamu i na Google, pak s jistotou oslovujete více než 90 % všech zákazníků (v celé ČR), kteří hledají „Madur“.
Kde se kontextová reklama zobrazuje?
Kontextová reklama se může zobrazovat na Seznamu i na Google vpravo nahoře.
Ve vyhledávači Google se tato reklama jmenuje AdWords:
adwords
Ve vyhledávači Seznam se tato reklama nazývá Sklik:
sklik
Jak se kontextová reklama zobrazuje?
Kontextová reklama se zobrazuje formou jednoduchého čtyřřádkového inzarátu, jehož hlavním cílem je upozornit uživatele na Vaše www stránky. Například pro přístroje značky „Madur“ se může zobrazovat následující inzerát:

Analyzátory emisí Madur
Špičkové přístroje pro měření emisí
Ekologické centrum
www.ekologickecentrum.cz/madur.htm

Kolik kontextová reklama stojí?
Nejlevnější kontextová reklama (na jedno klíčové slovo, které není na internetu příliš frekventované) stojí zhruba tolik, kolik by stálo uveřejňování poodobného čyřřádkového inzerátu v tištěném měsíčníku. Jelikož se platí za proklik, je cena kontextové reklamy vždy velmi variabilní.
Srovnání s klasickou bannerovou reklamou
Jedno zobrazení klasického reklamního baneru (imprese) stojí přibližně 1 Kč. Jestliže na banner klikne každý stý návštěvník, zaplatíte za jeden každý proklik 100 Kč, čili utratíte-li za měsíc 500 Kč, přivedete na Vaše stránky v průměru pět uživatelů. V kontextové reklamě může být cena za proklik až stokrát nižší, čili za 500 Kč přivedete na Vaše stránky až až 500 uživatelů. Cena za vytvoření a spuštění kontextové reklamní kampaně je srovnatelná s cenou za vytvoření banneru.
Pojďte do kontextové reklamy právě teď!
Zájem o kontextovou reklamu v Čechách zatím ještě ani nevypuknul, proto je nyní tak levná, a tento stav nebude trvat věčně. Našemu spořivému marketingovému specialistovi bude potěšením rozjet reklamní kampaň i pro Vás!
 
Podívejte se na naše právě spuštěné reklamní kampaně
 
Certifikát Dobrý web

NOVINKA – levné a účinné testování webů. Viz Testování webů.

Nové www stránky - ukázky našich prací z posledních měsíců:

ARTIP umělecká agentura

ALBET metal

www.odtahvozidel.cz

Miroslav Beran, Radotín - kácení stromů

Časopis Šemík, Radotín

Autoservis Svátek, Černošice

web Fotograf Voleman

Terapie